2017. március 10., péntek

A kezdetek


Tihany látképe a csopaki Csákányhegyi utcából a legelső kirándulásom alkalmával. Itt született meg a gondolat a jövőbeni túrázásokkal kapcsolatosan.
2016 tavaszán kezdtem el gyalogolni, majd ősztől aktívan túrázni. A túráimat azóta is saját magam, internetes segédletekkel tervezem, és sok-sok fotóval örökítem meg. Az oldalt kedvcsinálóként, és az útleírások megörökítéseként hoztam létre. A népszerű kirándulóhelyek mellett az eddig kevésbé felfedezetteket is megjártam. Olyan helyeket amikről eddig az interneten még kevés,  vagy semmilyen segédletet nem lehetett találni. Rövid, könnyed leírások, hasznos információkkal. Nem a száraz tudnivalókat közlöm egy adott hellyel kapcsolatosan, mivel azok jórészt mindegyik helyszínen megtalálhatók helyben, az információs táblák leírásain. Én inkább fotós élménybeszámolókat szeretnék kedvcsinálóként közzétenni. Az oldalon saját fényképeken keresztül mutatom be a látnivalókat, illetve térképeket mellékelek a könnyebb tájékozódás elősegítésére. Több bejegyzés aljánál videót is mellékeltem, ami az ott beillesztett linkre kattintva érhető el. Bízom benne hogy segítséget és ötletet adhatok azoknak,akik még csak most vágnak bele és azok is érdeklődve olvassák, akik már megtették ezeket a kirándulásokat.
A túraleírások mellett külön fotós bejegyzéseket teszek közzé, ami a természethez, élővilághoz és más egyébhez kapcsolódik.
Kalandra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése